יום חמישי, 14 ביולי 2011

עוד שבועיים למנאיאק

במכון הכושר אליו נרשמתי היה מבצע - מגיעים במהלך 60 ימים, לפחות 17 פעמים ומקבלים מתנות.
בכניסה השניה - מעדני יוגורט; בכניסה הרביעית - חטיפי אנרגיה; בכניסה השישית - הנחה למשקפי שמש וכולי.
נותרו לי שבועיים לסיום 60 הימים.
המשקל שלי לא השתנה (עדיין מדשדש באזור ה - 75 ק"ג) ואת אחוזי השומן אני פוחדת לבדוק (אחרי שבתחילת החודש גיליתי שעליתי באחוז!).
אבל את כל זה אני בינתיים שמה בצד ומנסה להתמקד במטרה קלה יותר - להספיק עוד 6 אימונים בשבועיים.
לא נשמע מסובך, אבל יש נסיבות (או תירוצים כמו שחברה שלי תקרא להן) - בסוף השבוע אנחנו לא בעיר ובשבוע האחרון של יולי התינוקת בחופשה מהמשפחתון ואנחנו נכנסים לשיפוצים בבית (באמת - למי יש כח לשיעורי ספורט כשכל הבית הפוך?).

אז זה האתגר האמיתי - האם אצליח להספיק להגיע עוד 6 פעמים לחדר הכושר לפני תום החודש?

אני מאד מקווה שכן. בכניסה ה - 17 מקבלים נעלי ספורט ושלי כבר מתחילות להישחק.

תחזיקו לי אצבעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה