יום שבת, 30 ביולי 2011

אם זה לא קשה זה לא שווה

ביום שישי, אחרי הסק"ס הרגיל (סידורים, קניות, סידורים), הספקתי להכניס עוד אימון בחדר כושר. נשאר לי רק עוד מפגש אחד ואני מקבלת מהם נעלי ספורט מתנה, שווה לא?

בחדר כושר פגשתי חברה מהעבודה שאמרה לי את המשפט שמופיע בכותרת. בכל מה שקשור בספורט ואימון גופני אני חושבת שזה פשוט משפט נהדר!
בכל זאת, בחרתי לעשות אימון קל (2 סטים ולא 3) כי כבר הרבה זמן לא התאמנתי והייתי עייפה.

מצב הכרס - ללא שינוי. אם כבר, אז עליתי במשקל בשבוע האחרון, יותר מידי עוגות, עוגיות וטוסטים עם חמאה.
משקל - לא שינוי.
אחוזי שומן - חששתי לבדוק. אולי שבוע הבא אמדוד.

מצד שני, העליתי את המשקל באימון (רק במכשירים של הרגליים).

אז אולי משהו מתחיל להתקדם בכיוון הנכון.

העם דורש הורדת אחוזי הלחות
עוד פעילות גופנית שערכתי השבוע - צעדת האמהות. הקטנה ואני צעדנו עם עוד כמה עשרות הורים. אם לא יצא מזה כלום, לפחות עשינו טיול של כמעט 2 ק"מ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה