יום שני, 6 ביוני 2011

פוסט פתיחה

בשביל להבין איך נולד יומן-הרשת הזה, צריך לדעת כמה דברים עלי:
אני בת 30+, אמא לתינוקת בת 10 חודשים, גובה 1.69 ס"מ, משקל (נכון לזמן כתיבת שורות אלה) 75.7 ק"ג (עם נעלי ספורט).
לפי מדד BMI אני בעודף משקל.
לפני שבועיים בערך, שלושה אנשים שונים שאלו אותי אם אני שוב בהריון.
אני אוהבת לטייל אבל אחרי 100 מטרים כבר מתחילה להרגיש את הדופק.
בנסיון להספיק לתפוס את הרכבת כמעט חטפתי התקף לב.
הבגדים שלי מההריון גורמים לי להראות הריונית והבגדים שלי מלפני ההריון יושבים עלי צמוד מידי.

כל אלה הביאו אותי למסקנה שנדרש כאן צעד דרסטי. לא עוד בטלה מול הטלוויזיה, צריך לעשות מעשה אמיץ.
החלטתי להירשם לחדר כושר!


המראה של גברים עם פלג גוף עליון בצורת משולש לא עושה לי את זה. בכלל המחשבה על להזיע ולהתנשף לא קוסמת לי.
מצד שני, נמאס לי לוותר על מסלולי טיול כי אני מתנשפת למראה צל-צילה של עליה.

כך מצאתי עצמי השבוע במכון כושר לראשונה מזה 6 או 7 שנים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה