יום רביעי, 8 ביוני 2011

קראתי לו דימה והוא קרע לי את הצורה

היום עברתי אימון הדרכה ראשון בחדר כושר.
דימה, בחור צעיר ושרירי, הזמין אותי לשבת ושאל כמה שאלות סטנדרטיות - גובה, משקל, מה מטרת האימון, כמה פעמים בשבוע.
לאחר שמילאנו את הפרטים האלה הגענו לנקודה הרגישה - אחוזי שומן.
מזה זמן רב שאני מסתובבת עם "צמיג", אבל לא שיערתי שהמצב כל כך גרוע.
בהנחה שמכשיר היה מכויל היטב, יש לי 37.5% שומן. היעד הוא לרדת מתחת ל - 33% (אבל אני לא אוסיף את זה לכותרת של הבלוג כי אחוזי שומן לא נשמע כמו משהו אסתטי במיוחד).

אחרי שהתחוור לי מצבי המזעזע (אני שמנה!), דימה התחיל לבנות לי מערך אימון.
עברנו מכשיר, מכשיר והוא הסביר לי איך לתפעל אותם, כמה סטים לעשות ועם איזה משקל.
חצי שעה לאחר מכן גררתי עצמי מיוזעת למלתחות. נשקלתי שוב וגיליתי שעליתי 200 גרם במהלך האימון - משהו פה לא עובד כמו שצריך.
לזכותי יאמר שהגוף שלי התמודד יפה, ואחרי הצהריים גם עבדתי בגינה ובינתיים כל השרירים תקינים ולא כאובים. נראה איך ארגיש מחר בבוקר.

האימון הבא - ביום ראשון (אני מקווה).


תגובה 1:

  1. לרדת ל 33 אחוז זו מטרה חסרת מטרה...33 זה המון. את צריכה לשאוף למקסימום 28. בהצלחה. **וחוצמזה כל הכבוד על היוזמה ללוות את עצמך בבלוג. זה יעזור לך להתמיד וגם יתן לסקרנית כמוני קצת עיניין. והכי חשוב- שאפו על היוזמה לקחת את עצמך בידיים!

    השבמחק